siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Opis bloga

Svakakva sranja


Nadan se da će me bar neko posjećivat i ostavljat komentare
A counter je od 10.01.2008



Nevirujen da će bit puno posjetitelja jer mi niko od prijatelja nema bloge a vi većinom na prijatelje skupljate komentare...


O meni...

Zoven se Ljubo i iman 17 godina...Dolazin iz najlipšeg grada na svitu...a svi znaju koji je to tako da nemoran ni posebno naglašavat...mrzin purgere,a šta je najgore cura mi je purgerka...tako da ću se morat suzdržat od te mržnje na određeno vrime...Ka šta ste i mogli vidit slušan različitu vrstu muzike...od Bob Marleya pa sve do techna...sve osim cajki...cajke su nešto najgore šta je čovik moga izmislit...To je sve bitno šta bi tribali znat o meni a svrimenon ćete ostale važne stvari saznat...


Photobucket

Photobucket

Photobucket


I malo slika od mog kolege travara...


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Dnevnik.hr

Blog.hr

Forum.hr

I evo malo linkova od ekipe koju san upozna na blogu...

Sexualka

Tornado Zadar

Squadra

Boston fan

Zadar fan



Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Malo pisama za moju malenu....


Dino Merlin
LAKU NOĆ MOJA MALA BARBIKO


Sanjam slijeces na moj prag, ja prostirem svilen sag
Tvoja mokra stopala sad bi tako plesala
Sanjam kisu, crven krov, da se budim kao nov
Sanjam davno sanjano, sto mi nije sudjeno

Prsti djerdan za tvoj vrat, hladne usne vode rat
I sve teze podnosim, sto te vrijeme odnosi
Ide ko zna koja zima na put oko svijeta
Lazu te kad kazu da sam sretan

Laku noc moja mala barbiko
Dzaba sve, al ja sam na te navik'o
Usnama slucajno ali srcem beskrajno

Prsti djerdan za tvoj vrat, hladne usne vode rat
I sve teze podnosim, sto te vrijeme odnosi
Ide ko zna koja zima na put oko svijeta
Lazu te kad kazu da sam sretan

Laku noc moja mala barbiko
Zalud sve, al ja sam na te navik'o
Usnama slučajno,ali srcem beskrajno...


Photobucket


Crvena jabuka
VOLIO BIH DA SI TU


Volio bih da si tu,
Ove noći kako trebaš mi.
Kao more mornaru,
Nemam s kim nadu djeliti,
Djeliti, i sačuvati.

Volio bih da si tu,
Noćni program je na radiju
Puštaju neku dragu muziku,
Moje misli tebi putuju,
Putuju, da te pronađu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K’o u snu,
Volio bih da si tu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K’o u snu,
Volio bih da si tu.

Volio bih da si tu,
Ove noći da pričaš mi,
Slavili bi do zore,
Svu bi nježnost svijeta popili,
Popili pa se ljubili.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K’o u snu,
Volio bih da si tu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K’o u snu,
Volio bih da si tu.

Noćas zvijezde padat će,
Jedna od njih naša je,
Jedna nosi utjehu,
K’o u snu,
Volio bih da si tu.

K’o u snu,
Volio bih da si tu.



Oliver
VJERUJ MI KAD TI KAŽEM DA TE VOLIM


Kažem ti nemoj a želim te više od svega na svijetu.
Kažem ti spavaja trebam te budnu baš noćas do kraja.
I ako volim kad me poslušaš tada poželi, da učinš po svom,
da odem od te noči u beskraj do raja.

Cijeli moj život kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album u kojem su sve one pronašle mjesto.
I znam da nema više traženja, jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noć.
Ti znat ćeš, da sam ja za tebe
i da ču uvijek biti tvoj.

Vjeruj mi kad ti kažem da te volim.
Kad ti kažem, da u tebi imam sve.
Vjeruj mi ja ču odsad uvijek biti samo tvoj.
Zauvijek tvoj ljubavi.


Cijeli moj život kao gomila slika razbacanih po stolu.
Ti si moj album u kojem su sve one pronašle mjesto.
I znam da nema više traženja, jer ja sam u tebi pronašao sve,
sve ono što nikad u nijednoj nisam.

I zato ostani uz mene ovu noć.
Ti znat ćeš, da sam ja za tebe
i da ću uvijek biti tvoj.


četvrtak, 31.01.2008.

Tabu tema...

Ono šta su ljudi nekad smatrali tabu temom...to je postala svakidašnjica svake osobe mojih godina...Bar ja tako mislin
Gleda san ovih dana(nesićan se točno koji dan) na novoj u dnevniku ka reportažu kako mladi VEĆ sa 16 godina imaju seksualne odnose...
Meni je to malo glupa reportaža...njima je to VEĆ,a mislin da je to nama onako-taman...
Ja san malo premlad 1.put to napravija al mi nije nimalo žaj...drago mi je šta san to proba 1.put s osobon koju SAN VOLIJA...pogađate...to je bilo sa josipon i ima san taman 13 ipo godina...
E to je premlad,a ne šta oni govore sa 16...Evo da ne zaboravin,pogledajte i ovaj blog koji je presavršen i priča osobe koja je to pisala je predobra a to je naša Sexualka...
Svi koji me čitaju a koji dosad nisu to napravili,najbolje im je da to naprave sa osobon koju stvarno vole...jer prva osoba skojon spavaš će ti cili život bit u sjećanju...a ne da gubiš nevinost sa nekin kojeg znaš misec dana i onda da to napraviš reda radi jer i to drugi rade...
Moja VJERNA ČITATELJICA Vanja smatrat će da se pravin pametan il tako nešto,a lako njoj kad garant spava sa svakin koji naiđe...
Evo Matija nadan se da ti se sviđa tema ovog posta...Očekujen da ćeš me zamrzit nakon onoga šta san ti reka o dragoj prija...Tako da čekan tvoje lipe komentare...heheheadbang

Al neću se više zamarat sa ton osobon jer je prebezobrazna i predrska...
Ako neželiš čitat moj blog nemoj i to je to ,al bar pusti moju curu i mene na miru...

Al evo da nastavin...Šta vi mislite koliko je dovoljno imat godina da bi to napravija snekin?

Mene živciraju likovi koji ženske prosuđuju tako šta gledaju skoliko likova su bile(ne spavale nego samo hodale)...Lik koji je hoda sa 20 cura je kraljina....a ženske koje su hodale sa 10 likova u svon životu su kurve...tako bar oni pričaju...I onda kad cura spava sa 2 lika do svog 18-og rođendana je najveća kurva i govore da daje svakome skim hoda...to je prejadno od njih...možda oni nemogu dobit ONO od tih ženskih pa onda govore nešto protiv njih...

I evo za kraj da pozdravin sve dalmatince...u Splitu se u subotu triba održat koncert za mene najveće zvijezde hrvatske estrade-MIŠE KOVAČA...

Niko osim dalmatinaca nemože svatit koliko je on značajan za svakog od nas,dalmatinaca...Koncert je nažalost odgođen,al doć će mišo ponovo...to je jedina osoba koja samom svojom pojavom diže ekipu u delirij...A tek njegovi poznati pokret rukon...Svaki od vas purgera koji čitate ovaj blog pogledajte mišin koncert u Bestu na youtubeu,napunija ga je do kraja...a sve sami dalmatinci,nije se niko ni poboja ponosno dignit hajdukov šal u sred najpoznatijeg zagrebačkog diska...

Ovaj post san napisa jer dugo nisan,pa eto reda radi...
Pozzz svima,ciloj ekipi koja me čita i nadan se da će tako i nastavit...
P.S.Još nisan privarija Mariu...hehe

Photobucket




A ovo je Mišina najsavršenija pisma


Miso Kovač - Ti si pjesma moje duse

Opet srecu nismo nasli
od nas dvoje kom je teze
sada samo kraj se sluti
ipak jos nas nesto veze
i kad zadnji brod nam ode
kad nas izda samo glas
ti ces znati tices znati
da u tebi trazim spas.

Ti si pjesma moje duse, ti si bol u srcu mom
nemoj da ti tuge sruse,onaj sjaj u oku tvom.
Ti si pjesma moje duse,ti si zelja moga sna,
i ne mogu jos da svatim,da bez tebe moram ja.

Opet lazem samog sebe
nedam zelji da se gubi
ovo ludo srce sanja
da se pokraj tebe budi.
I kad zadnji brod nam ode,
kad nas izda samo glas,
ti ces znati,tices znati
da u tebi trazim spas.


Photobucket


A Mišo je poznat ka veliki ljubitelj splitskih Bilih

Photobucket



0